Er du glad for tal og kan du lide at få tingene til at stemme? Trives du med faste opgaver, men synes du også, at det er sjovt, når der sker lidt uventet indimellem? Og vil du gerne være en del af en mindre, uformel organisation, hvor der både er plads til grin og faglighed? Så har du nu mulighed for at få en vigtig rolle ift. at styre økonomien i Forsyningstilsynet, der arbejder for en effektiv forsyningssektor til gavn for forbrugerne samtidig med, at vi understøtter den grønne omstilling.
Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og alsidig rolle med ansvar og indflydelse, og du bliver en vigtig del af et mindre økonomiteam på 5 dygtige kollegaer, som har et rart fællesskab, og både arbejder fokuseret og har det sjovt sammen.
Økonomiteamets opgaver omfatter alle de klassiske årshjulsaktiviteter indenfor økonomistyring og regnskab, såsom månedsbudgettering, kvartalsopfølgning, fakturahåndtering, bogføring og udarbejdelse af årsrapport. Hertil kommer analyser og rapporteringsopgaver. Derudover er en væsentlig del af teamets opgaver knyttet til finansiering af Forsyningstilsynets opgaver, herunder finanslovsbevilling og gebyrindtægter, som er den primære finansieringskilde af Forsyningstilsynets opgaver
Økonomiteamet er en del af center for STAB, hvor vi er 15 kollegaer, der dækker IT og kommunikation, økonomi, HR og Jura. Vi har en uformel tone, et stærkt sammenhold og en god blanding af unge og erfarne kræfter, der sparrer og samarbejder med hinanden og resten af huset. Hos os er der kort vej fra idé til handling og du får fleksibilitet i hverdagen, så der er plads til både arbejde og fritid.
Dine opgaver Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at bestå af:
- Løbende bogføring, balance- og månedsafstemninger
- Fakturahåndtering og betalinger
- Rejseafregning og support i RejsUd
- Oprettelse og administration af medarbejder- og rejsekort
- Gebyropkrævninger, rykkerhåndtering og betalingsopfølgning
- Lønkontrol og håndtering af refusioner
- Bidrag til budget, perioderegnskaber og årsrapport
- Udtræk og analyse af nøgletal og rapporteringsmateriale
- Ad hoc-opgaver indenfor økonomi og administration – vi hjælper til, hvor der er brug for det
Du har det godt med tal, systemer og struktur – og du har det også godt med mennesker. Du kan selv tage ansvar for dine opgaver og holde styr på detaljerne, og du trives med både faste rutiner og de lidt mere komplekse ad hoc-opgaver, der kræver fordybelse.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Har erfaring med bogføring og kendskab til økonomisystemer (f.eks. Navision, RejsUd, Indfak)
- Er en rutineret Excel-bruger og generelt har gode IT-færdigheder
- Har en positiv tilgang, bidrager til et godt samarbejde – og gerne smitter lidt med dit gode humør
- Er proaktiv, hjælpsom og fleksibel – vi løfter i flok, især i travle perioder
- Kan arbejde selvstændigt og overholde deadlines
- Skriver og taler dansk på et klart og præcist niveau
Socialt arbejdsmiljø med fokus på faglig udvikling, trivsel og arbejdsglæde I Forsyningstilsynet bliver du en del af en organisation, hvor der er kort til beslutningerne. Vi har en uformel tone og lægger vægt på holdånd og at være gode kollegaer for hinanden. Vi har fokus på arbejdsglæde og udviklingsmuligheder for den enkelte. Det er vigtigt for os, at du får de bedste muligheder for at anvende dine faglige kompetencer og udbygge din viden. Derfor tilbyder vi både interne og eksterne kurser.
Vi bor i flotte, renoverede lokaler i Frederiksværk, tæt på skoven, hvor der er gode muligheder for en walk and talk eller en løbetur. Vi har en dejlig have med WI-FI og et træningsrum. Der kører dagligt en medarbejderbus direkte fra København (Nørrebro St.) til din nye arbejdsplads.
Du vil i det daglige opleve en stor grad af frihed og fleksibilitet, som er med til at sikre en god balance mellem arbejde og fritid. Vi er en familievenlig arbejdsplads og du får bl.a. mulighed for hjemmearbejde og for at arbejde under transport.
Du kan læse mere om vores arbejde på og bl.a. se videoklip med tre af dine kommende kolleger på www.forsyningstilsynet.dk/job. På samme side er der en oversigt over vores onboardingprogram, samt oplysninger om mulighederne for kompetence- og karriereudvikling i Forsyningstilsynet.
Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så søg stillingen via linket her på siden.
Vi vil gerne have:
- Dit CV
- En kort motiveret ansøgning
- Eksamensbevis og karakterudskrift fra den relevante uddannelse ift. jobbet (fx kontoruddannelse med speciale i økonomi, finansøkonom el.lign.)
Du kan også læse mere om os, vores onboarding og se små videoer med dine måske kommende kolleger på: www.forsyningstilsynet.dk/job.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 1. juli.
Der indkaldes eventuelt løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Som en del af rekrutteringsprocessen kan der indgå en mindre praksisnær case og personprofilværktøj, som vi bruger som afsæt for en dialog om opgaver, arbejdsstil og samarbejde.
Ansættelse sker efter den til enhver tid gældende overenskomst for HK STAT ud fra en samlet vurdering af de kompetencer og erfaringer, du har i forhold til stillingens indhold.
Stillingen er en deltidsstilling på 25-30 timer om ugen. Alle, uanset etnisk baggrund, alder og køn, opfordres til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Halsnæs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsyningstilsynet, Torvegade , 3300 Frederiksværk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/22886944-da6b-4e89-ad68-84518cecd45e