Økonomi- og analysekonsulent til Staben i Sundhed og Ældre

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er det vigtigt for dig, at der er styr på økonomien, og vil du være med til at skabe gode rammer for Sundheds- og Ældreområdet? Så er det dig, vi leder efter.

Vi søger en økonomi- og analysekonsulent 37 timer om ugen. 

Staben er en del af området Sundhed og Ældre. Til området hører bl.a. sundhedsafdelingen, trænings- og aktivitetstilbud, tandplejen, hjemmeplejen, visitationen samt kommunens plejecentre. 

Økonomi, politisk sagsbehandling og projektledelse er nogle af kerneopgaverne i Staben, hvor syv dedikerede medarbejdere arbejder med en bred vifte af opgaver.

Økonomi- og analysekonsulentens opgaver er bl.a:
  • Økonomiopfølgning af områdets budgetter.
  • Driftsopgaver, fx betaling, afregning, fakturering og controlling.
  • Tovholder på budgetprocessen for området.
  • Styring af projektøkonomi.
  • Analyse af medfinansieringsområdet, herunder analyse af tværgående data inden for sundheds- og ældreområdet.
  • Deltagelse i projektgrupper samt input til budgetoplæg og budgetanalyser.
  • Generering og udvikling af nøgletal.
  • IT-Superbruger og GDPR-ansvarlig.

Området Sundhed og Ældre udvikler og implementerer løbende nye styrings- og analyseværktøjer. Fremadrettet skal analysedelen styrkes både hvad angår de værktøjer, der anvendes og de områder, der skal analyseres.

Kvalifikationer
  • Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse, solid erfaring med kommunaløkonomi, herunder gode analytiske evner og erfaring med at planlægge og gennemføre økonomiske analyser.
  • Vi ser gerne, at du har erfaring inden for sundheds- og ældreområdet.
  • Du skal kunne trives i et travlt miljø med mange vekslende opgaver, hvor du skal kunne holde mange bolde i luften og samtidig arbejde systematisk.
  • Du skal være god til at samarbejde, tage relevante initiativer, være udviklingsorienteret, nysgerrig og opsøgende.
Vi tilbyder

En arbejdsplads med engagerede og dygtige kollegaer, der værdsætter en munter og venlig tone i et travlt miljø. Desuden en stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn og ansættelsesvilkår

Sker efter gældende overenskomst samt efter principperne om ny Løn.

Ønsker du at høre mere om stillingen, så kan du kontakte leder af Staben Annemette Nielsen på telefon 24 82 92 01.

Ansøgningsfrist

Den 12. oktober.

Om Halsnæs Kommune

Halsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.400 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.

Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Halsnæs Kommune, Rådhuspladsen, 1, 3300 Frederiksværk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913192

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet