BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis vi selv skal sige det, er vi en rigtig god afdeling i en rigtig god kommune. Vi har en masse godt at byde på. Spændende og meningsfulde arbejdsopgaver, et godt arbejdsmiljø og fleksibilitet, der går begge veje, er bare nogle af de mange ting, som vi kan fremhæve.
Har du interesse for direktionsbetjening, og er du i besiddelse af et udpræget kvalitets- og servicegen, så er du måske det perfekte match til stillingen som administrativ konsulent i Ledelsesbetjening og Kommunikation.
ArbejdsopgaverSom administrativ konsulent bliver du en del af et team på fire medarbejdere, der understøtter borgmesteren, byrådet og direktionen med en række væsentlige opgaver i den daglige drift.
Blandt opgaverne er styringen af de politiske dagsordener, kalenderstyring, håndtering af aktindsigtssager, økonomistyring og besvarelse af henvendelser fra borgere. Derudover ligger ansvaret for vielser, annoncer og diverse råd og nævn hos de administrative konsulenter.
Andre opgaver kan være:
- Webredaktøropgaver
- Superbruger af nogle af vores forskellige administrative systemer herunder vores dagsordenmodul
- Deltagelse i tværgående projektarbejde – f.eks. i forbindelse med valg og større tværgående projekter
- Understøttelse af forskellige arbejdsgrupper og udviklingsopgaver
- Andre opgaver målrettet den faglige profil hos den kandidat, der ender med at blive ansat.
Din faglighed er i top, og du sætter en ære i at have styr på detaljerne. Samtidig er du selvstændig og evner at træffe beslutninger. Du forstår at begå dig i en politisk styret organisation, hvor hverdagen både kan være spændende og hektisk. Du har desuden let til smil og er en fleksibel og omgængelig person, der har en naturlig respekt for andre mennesker og deres faglighed.
Derudover forventer vi:
- At du har gode skriftlige kompetencer og er dygtig til stavning og korrekturlæsning
- At du har IT-faglige kompetencer på brugerniveau
- At du er vidende om almene samfundsforhold
- At du som person er nysgerrig og løbende ønsker at tilegne dig ny viden.
Du er formentlig uddannet inden for kontor eller administration. Det vil være en fordel – men ikke et krav – hvis du har erfaring fra statslig eller kommunal administration, gerne tæt på det politiske niveau.
Vi tilbyderSom administrativ konsulent bliver du en del af afdelingen Ledelsesbetjening og Kommunikation under Koncernsekretariatet. Ledelsesbetjening og Kommunikation er centralt placeret tæt på direktionen og borgmesteren og har blandt andet ansvaret for mødeforberedelse, rådgivning og taleskrivning, dagsordener til politiske møder samt kommunikation og pressehåndtering.
Derudover er kantinen og rådhusbetjentfunktionen en del af Ledelsesbetjening og Kommunikation.
Løn og ansættelsesvilkårSker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn.
Stillingen er på 37 timer ugentligt og forventes besat pr. 1. august.
Der indhentes straffeattest og tages referencer.
Om Halsnæs KommuneHalsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.
Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.000 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.
Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Halsnæs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Halsnæs Kommune, Rådhuspladsen 1, 3300 Frederiksværk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063034