Administrativ medarbejder med forstand på tal og regnskab - Arresøparken plejecenter søger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du stærk til tal og trives du i en hverdag med forskelligartede opgaver? Så kan du være lige den administrative medarbejder, vi søger til Arresøparken Plejecenter.

Administrationen på Arresøparken varetager en bred vifte af opgaver inden for administrative og økonomiske opgaver. Disse opgaver udføres i tæt samarbejde med ledelsen og dine øvrige kollegaer.

Din overvejende kerneopgave er økonomi- og personaleopgaver, men der vil også være andre spændende administrative opgaver, som du selv kan være med til at sætte i spil. 

Om jobbet
  • Økonomiopgaver, budgetlægning, budgetopfølgning og regnskab.
  • Administration og styring af puljer og projekter.
  • Formidling af information til ledelsen og MED-udvalg.
  • Fakturabehandling.
  • Personaleadministration, indberetning af nyansatte, ændringer, lønberegning, administration af lønforhandling, oprettelse/nedlæggelse af medarbejdere i IT systemer. 
  • Øvrige administrative opgaver, som du selv kan være med til at udvælge i samarbejde med dine øvrige kolleger.
Du kan se frem til
  • Frihed under ansvar.
  • Fleksibilitet og indflydelse på planlægning af egne arbejdsopgaver.
  • Et spændende job med mulighed for at sætte dit eget præg.
  • Netværk med økonomimedarbejdere på de øvrige plejecentre i Halsnæs Kommune.
  • Oplæring med nuværende økonomimedarbejder og kolleger.
Om dig
  • Du er uddannet inden for økonomi.
  • Du har en god tal- og dataforståelse, som du kan anvende analytisk og omsætte til styringsmæssige initiativer.
  • Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og har overblik.
  • Du er fleksibel og samarbejdsorienteret.
  • Du prioriterer og understøtter det gode arbejdsmiljø.
  • Du har gode IT-evner.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring indenfor offentlig administration, men er ikke et krav.

Du vil især arbejde i KMD Opus, Excel og SBSYS. Vores sundhedsfaglige program er Nexus.

Interesseret?

Er du blevet nysgerrig, eller har du lyst til at få flere informationer om stillingen, så ring endelig til virksomhedsleder Lotte Falck på telefon 5129 4065. Du er også velkommen til at komme forbi til en rundvisning og en kop kaffe.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 30 timer om ugen.

Aflønningen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. 

Om processen

Stillingen tiltrædes senest 1. maj.

Ansøgningsfristen er den 6. marts. Vi glæder os til at høre fra dig. 

Om Halsnæs Kommune

Halsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.000 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.

Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Halsnæs Kommune, Klokkedybet, 52, 3300 Frederiksværk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993092

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet