Assistent til Middle Office i international salgsorganisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af Danmarks eneste stålvalseværk; en mastodont inden for sværindustrien, og vil du være med til at servicere salget af stålplader til hele verden? Har du den rette strukturerede personlighed og er du god til sprog og tal, så er du måske vores nye assistent i Middle Office.

Din personlighed gør en forskel 

Som assistent i Middle Office bliver du en del af en stor international salgsorganisation. Derfor er det vigtigt, at du som person er serviceminded og åben. At give vore kunder en god og faglig korrekt oplevelse er et must for dig, uanset hvor i verden, kunderne befinder sig.

Dine væsentligste arbejdsopgaver bliver:

  • Ordrebooking/-håndtering. 
  • Vedligeholdelse af kunder.
  • Bindeled mellem sælgere/kunder og virksomhed.
  • Bred kontakt til andre afdelinger i virksomheden.
  • Deltage i virksomhedens/koncernens interne projekter, møder, kurser m.v.
  • Indhente og afsende dokumenter.
  • Arrangere møder, kundebesøg m.v.
  • Reklamationsbehandling.
  • Diverse ad hoc opgaver for at få dagligdagen til at fungere. 

Dit stærke fundament består af din sans for detaljer samt dine samarbejdsevner 

Vi ser gerne, at du er kontoruddannet og har nogle års praktisk erfaring fra et lignende job, men det er ikke et krav. Koncernsproget er engelsk, så ud over dansk er det vigtigt, at du kan begå dig professionelt på engelsk både mundtligt og skriftligt. 

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du trives i en travl organisation med mange opgaver, og at du er omhyggelig med dit arbejde. Desuden skal du være mødestabil og en teamplayer, ligesom du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt.

Du indgår i et fleksibelt og fagligt kompetent team

Du vil indgå i et velfungerende team af engagerede medarbejdere i en resultatorienteret virksomhed, hvor nøgleordene er kvalitet og effektivitet. Vi kan tilbyde et spændende og fagligt udfordrende job på en international virksomhed, et af Europas mest moderne pladevalseværker. 

Vi sætter pris på en uformel omgangstone og et godt sammenhold på arbejdspladsen, hvor alle byder ind og tager en ekstra tørn, når det er nødvendigt. 

Til gengæld nyder vi godt af gode løn- og ansættelsesvilkår, ligesom en grundig introduktion, oplæring i jobbet samt mulighed for efteruddannelse er en del af pakken. Stillingen er på 37 pr. uge timer inkl. frokost og med fleksordning.

Sådan ansøger du

Er du interesseret, så send venligst din ansøgning og dit CV via stillingsannoncen på vores karriereside (https://dansteel.career.emply.com/) inden søndag den 12. november 2023.

Hvis du vil du høre mere om stillingen, så kontakt venligst Team Supervisor Middle Office, Mette Helms på mobil 2843 2286. 

Vi gennemfører samtaler løbende. 

Starttidspunkt efter aftale. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=12f10ad8)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

NLMK DanSteel A/S - Sales, Havnevej, 3300 Frederiksværk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926634

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet