BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Halsnæs Kommune leder efter endnu en dygtig it-driftsmedarbejder, der har lyst til at arbejde i en afdeling, hvor der er højt til loftet, spændende opgaver og gode kollegaer. Hvis du synes, det lyder interessant så læs endelig videre.
Vi leder efter en kollega, der ønsker at bidrage til at opretholde en sikker og stabil drift og samtidig have øje for driftsudvikling til glæde for den samlede organisation. Du kommer til at arbejde med alt inden for it-drift og systemsupport, fejlfinding, systemadministration, teknisk-projektledelse og meget mere.
Din rolleSom it-driftsmedarbejder har du bl.a. følgende opgaver:
- 2. level-opgaver
- Systemansvarlig for udvalgte løsninger (telefoni, print og servicedesksystemet)
- Håndtering af daglige it-drifts- og systemsupportopgaver
- Fejlmeldinger til og dialog med driftsleverandør
- Håndtering af komplekse sager f.eks. i forbindelse med incident og change
- Teknisk projektledelse
- Hjælp til servicedesk
- Udekørende opgaver til vores forskellige lokationer.
Vi vil sørge for en god oplæring fra din kollega, der i dag har disse ansvarsområder, og som skal overgå til andre opgaver fremadrettet.
Forventninger til digVi forventer, at du har teknisk flair og kan se ind i tekniske problemstillinger. Vi ser gerne, at du enten har en uddannelse, der understøtter opgavevaretagelsen, eller at du har flere års erfaring med it-drift. Samtidig er det en fordel, hvis du har erfaring med leverandørkontakt eller som minimum har lyst til at erhverve dig denne erfaring.
Som medarbejder i It og Digitalisering er det vigtigt, at du trives med at arbejde i relationer og har lyst til at arbejde med andre omkring opgaveløsning for derved at opnå de bedste resultater. Mange af opgaverne løser du i fællesskab med dine kollegaer, men det er dig, der er den primære ansvarlig for flere af løsningerne.
Vores ønsker til dine kompetencer er, at du
- Er initiativrig, selvkørende, systematisk og grundig
- Er ansvarsbevidst og engageret
- Er en fleksibel og en stabil kollega
- Er god til at arbejde sammen med andre
- Er god til at planlægge og har blik for deadlines og kan følge opgaver til dørs
- Er god til at arbejde med flere opgaver/projekter på en gang
- Er fuld af godt humør og ønsker at bidrage til afdelingens trivsel.
I Halsnæs Kommune er vores it-setup adskilt i 2 miljøer, et for administrationen og et for it i skoler og dagtilbud. Kommunens administrative it er hosted hos ekstern leverandør. Vi benytter Microsoft servere og Citrix platform. Vi har implementeret dele af M365, bl.a. Intune, og vi er kommet i mål med implementering af ny lokal IdP-løsning.
Vi servicerer hele kommunen, hvilket bl.a. er den samlede administration på rådhuset, 6 skoler, 14 daginstitutioner og 5 plejecentre. Der er ca. 2.300 elever og ca. 3.000 ansatte.
It og Digitalisering i HalsnæsDu bliver en del af It og Digitaliseringsafdelingen, der er en del af Koncernsekretariatet. It og Digitalisering er delt op i 2 teams, hvor du vil være en del af Team it, der består af 10 medarbejdere på nuværende tidspunkt. Vi er godt på vej i justering af organisationen med fokus på samarbejde og understøttelse af den tværgående koordinering af vores opgaver for på den måde at sikre bedst mulige støtte til den samlede organisation. Det andet team er Digitalisering, der arbejder med GDPR og informationssikkerhed samt digitalisering. Vi er på nuværende tidspunkt i alt 15 medarbejdere med mange forskellige kompetencer, og du skal arbejde tæt sammen med hele afdelingen.
Vi er ambitiøse og løfter i flok. Vi sætter stor pris på hinanden og humor er en væsentlig del af vores hverdag. Vores arbejdsmiljø er uformelt, afvekslende og til tider udfordrende. Vi gør en dyd ud af at arbejde på tværs og sætter en ære i at opnå konkrete resultater.
Der tilbydes mulighed for stor fleksibilitet, herunder mulighed for at arbejde hjemme 1-2 dage om ugen. Der kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid, fx i forbindelse med særlige indsatser, sikkerhedshændelser, valgdeltagelse mv.
Kørekort er et krav for ansættelse, da kommunens mange forskellige lokationer er spredt over et større geografisk område.
Desuden indhentes straffeattest og børneattest ved ansættelsen.
Du refererer til lederen af It og Digitalisering, Dorthe Runge-Dalager.
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysningerHar du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte It-koordinator Nicolai Nielsen på 24 44 04 92 eller leder af Dorthe Runge-Dalager på 21 57 67 39 (læg gerne en besked).
Ansøgningsfristen er den 16. januar kl. 10.00
Første samtale afholdes mandag den 22. januar og anden samtale er fredag den 26. januar, hvis du har problemer med at deltage de dage, bedes du skrive det i din ansøgning.
Stillingen ønskes besat pr. 1. marts.
Om Halsnæs KommuneHalsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.
Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.000 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.
Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Halsnæs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Halsnæs Kommune, Rådhuspladsen 1, 3300 Frederiksværk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965609