Projekt- og driftsplanlægger til Natur og Vej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at udvikle en driftsorganisation? Er du analytisk skarp og datastærk? Kan du formidle viden og arbejde på tværs af fagligheder, og er du glad for at supportere andre? 

Så er du måske vores nye driftsplanlægger hos Natur og Vej, hvor du kommer til at drive udviklingen af driftsorganisationen gennem smart og intelligent brug af data.

 
Om os

Som driftsplanlægger bliver du en del af Natur og Vej, som er i gang med et udviklingsforløb, der skal styrke og udvikle afdelingens organisation samt digitale kompetencer for at sikre, at vi er rustet til fremtidens udfordringer. 

Natur og Vej har ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af alle kommunens vejearealer, grønne områder, vandløb, skoler og institutioner, m.m. samt vintervedligehold. 

Du bliver en del af udviklingsteamet i Natur og Vej, som består af leder, administrativ medarbejder og to teamledere. Du skal desuden indgå i et tværfagligt samarbejde med andre afdelinger i det faglige område EFA (Ejendomme, Faciliteter og Arealer) og IT-afdelingen. 

Natur og Vej løser en bred vifte af opgaver og har ud over snitflader til stort set alle kommunens afdelinger også stor berøring med Halsnæs Forsyning, Naturstyrelsen, Vejdirektoratet med mere.

 
Om opgaverne

Som driftsplanlægger er du ansvarlig for Natur og Vejs brug af IT-løsninger og data, du er drivkraften, der får disse i spil i den daglige drift, så opgaverne dels løses nu og her, men også kan spille sammen med den udvikling vi gerne vil opnå. Det betyder, at du bliver tovholder for udvikling og brug af Natur og Vejs geodata, opgavestyringssystem og IT-programmer. Fx i forbindelse med systemer til brug i vintervedligehold samt de generelle IT-løsninger i driften, ligesom du uddanner og supporterer dine kollegaer i relevante IT-programmer. Du deltager i planlægningen og udviklingen af afdelingens samlede opgaveportefølje, herunder optimering af arbejdsprocesser, samt andre udviklingsprojekter og arbejdsgrupper. Du har herudover tilsyns- og registreringsopgaver i felten. 

 
Om dig

Vi har ikke lagt os fast på nogen bestemt uddannelsesmæssig baggrund, men ser på din arbejdsmæssige baggrund samt din fagkundskab til området som en væsentlig faktor. 

  • Du er god til at formulere dig i skrift og tale.
  • Du har en analytisk tilgang.
  • Du har viden og erfaring inden for arbejdsområdet.
  • Du er selvstændig og har overblik.
  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Du kan tænke nyt og kreativt men samtidig helhedsorienteret.
 
Det er en fordel, hvis
  • Du har erfaring med GeoNote™ fra LE34 eller andre opgavestyringssystemer (f.eks. Driftweb eller Synchronicer).
  • Du har kendskab til Vinterman.
  • Du er hjemmevant i Mapinfo, Q-GIS eller andre Desktop GIS-programmer.
  • Du kender MDM-systemer, f.eks. 7P eller M365.
  • Du har arbejdet i SBSYS eller andre ESDH-systemer.
 
Til gengæld får du:
  • Et spændende job med mange forskellige opgaver og udfordringer.
  • Et job med stor tværfaglig kontaktflade.
  • Et godt arbejdsmiljø i en organisation i udvikling.
  • Gode rammer for at arbejde kreativt og nytænkende.
  • Løbende efteruddannelse.
 
Løn og ansættelsesvilkår

Efter overenskomst og principperne for Ny Løn.
Ansættelsen er på fuld tid og fast ansættelse.
Arbejdsstedet er Syrevej 6 og Rådhuset i Frederiksværk.
Hjemmearbejde sker efter aftale med leder af Natur og Vej.

 
Yderligere informationer

Flere oplysninger om om jobbet kan fås ved henvendelse til leder Kasper Morthorst på telefon 40376228 eller ved besøg på materialegården Syrevej 6, 3300 Frederiksværk efter aftale med leder Kasper Morthorst.
Grundet ferie i uge 5 er det først muligt at kontakte leder Kasper Morthorst fra den 5. februar

 
Om processen

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2024. 

Der afholdes samtaler i uge 8. 

Tiltrædelse hurtigst muligt, og gerne senest 1. april 2024

 

Tobias, som har haft jobbet indtil nu, skal flytte, derfor har han valgt at søge nye udfordringer - læs mere om hvad Tobias fortæller om jobbet og stedet 

 

Om Halsnæs Kommune

Halsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.000 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.

Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Halsnæs Kommune, Syrevej, 3300 Frederiksværk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981105

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet