Shipping Assistant

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af Danmarks eneste stålvalseværk, der producerer stålplader; en mastodont inden for sværindustrien og vil du være med til at distribuere stålplader til hele verden? Har du den rette strukturerede personlighed og er du god til engelsk, så er du måske vores nye Shipping Assistant.

Din personlighed gør en forskel

Som Shipping Assistant bliver du en central person i en stor international organisation. Derfor er det vigtigt, at du som person er serviceminded og udadvendt og opsat på at yde dit bedste for at give vores kunder, internationale salgsorganisation og transportører en god og faglig korrekt oplevelse. 

Dine væsentligste arbejdsopgaver:

  • Planlægning og koordinering af skibslaster, herunder opfølgning på ordrer, klarmeldinger og leveringskrav.
  • I samarbejde med skibsmægler booke skibe til udgående last.
  • Udarbejdelse af lasteprogram, lastelister og skibspapirer, herunder udarbejdelse af tolddokumenter.
  • Deltage i planlægning og koordinering af indgående last.
  • Booking af jernbane- kurer- og bilforsendelser.
  • Indhentning af fragttilbud hos transportører.
  • Opdatering og vedligeholdelse af intern fragtmappe.
  • Udarbejdelse af interne rapporter og statistikker. 
  • Indberetning til myndighederne.
  • Diverse ad hoc opgaver for at få dagligdagen til at fungere.

Dit stærke fundament består af din sans for detaljer samt dine samarbejdsevner

Du har en uddannelse som shippingassistent eller alternativt en kontoruddannelse med erfaring inden for shipping og transport. Vi ser gerne, at du har nogle års praktisk erfaring fra et lignende job. Koncernsproget er engelsk, så gode engelskkundskaber er nødvendige. Desuden behersker du dansk og har gerne kendskab til andre fremmedsprog. Du er ligeledes rutineret bruger af MS Office. 

Desuden er det vigtigt, at du er analytisk og kan bidrage med input til optimering af interne og eksterne shipping- og afsendelsesløsninger.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du trives i en travl organisation med mange opgaver, og at du er omhyggelig med dit arbejde. Desuden er du selvfølgelig mødestabil og en teamplayer, ligesom du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt.

Du indgår i et fleksibelt og fagligt kompetent team

Du vil indgå i et velfungerende team af engagerede medarbejdere i en resultatorienteret virksomhed, hvor nøgleordene er kvalitet og effektivitet. Vi kan tilbyde et spændende og fagligt udfordrende job på en international virksomhed og et af Europas mest moderne pladevalseværker.

Vi sætter pris på en uformel omgangstone og et godt sammenhold på arbejdspladsen, hvor alle byder ind og tager en ekstra tørn, når det er nødvendigt.

Til gengæld nyder vi godt af gode løn- og ansættelsesvilkår, ligesom en grundig introduktion, oplæring i jobbet samt mulighed for efteruddannelse er en del af pakken. Stillingen er på 37 timer pr. uge. 

Sådan ansøger du

Er du interesseret, så send venligst din ansøgning og dit CV via stillingsannoncen på vores karriereside (https://dansteel.career.emply.com/) inden søndag den 12. november 2023.

Hvis du vil du høre mere om stillingen, så kontakt venligst Logistic Manager, Martin Dan Jensen på mobil 2324 5179. 

Vi gennemfører samtaler løbende. 

Starttidspunkt efter aftale.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e217e854)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

NLMK DanSteel A/S - Operations & Supply Chain, Havnevej, 3300 Frederiksværk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926806

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet