Vejsagsbehandler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trafik og Natur søger en dygtig kollega, der kan og vil bidrage til en fortsat udvikling af afdelingen, og som kan indgå i samarbejdet og i fagligheden i afdelingen. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde inden for vejområdet eller erfaring med vejbelysning. 

Omdrejningspunktet for stillingen er en bred pallette af opgaver som sagsbehandler på vejområdet, hvor særligt drift og anlæg af vejbelysning vil være din hovedopgave. Vi er i øjeblikket i gang med en større udskiftning af vejbelysningen til ny LED-belysning, og vi ønsker at invitere dig om bord til at styre dette projekt sikkert i havn. Opgaven fylder cirka en tredjedel af stillingen.

Om jobbet
  • Foruden belysningsopgaverne tager du del i den daglige fælles opgaveløsning, som bl.a. består af besvarelse af mere generelle borgerhenvendelser samt udarbejde svarudkast for politikere om trafikale forhold, forberede sager til de politiske udvalg, træffe myndighedsafgørelse og give input til lokalplaner mv. 
  • Du er i daglig kontakt med borgere og kollegaer fra andre afdelinger. Det er derfor vigtigt, at du kan formulere dig godt både skriftligt og mundtligt og formår at forklare teknik og lovstof på en let forståelig måde. 
  • Du indgår i den tværfaglige opgaveløsning på de opgaver, der involverer andre fagområder.
  • Der er god mulighed for at tilpasse stillingen efter dine kompetencer og interesser.
Om dig
  • Du er eksempelvis uddannet ingeniør, cand.scient., teknisk designer, kommunom eller lignende og med interesse i at arbejde med vejområdet bredt og i tæt samarbejde med de forskellige kommunale og private interessenter på vejområdet.
  • Du er dygtig til at formulere dig både mundtligt og skriftligt, og så er du grundig og systematisk. 
  • Du må gerne have erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, men det er ikke et krav.
  • Du har erfaring med drift- og anlægsopgaver og har lyst til at lære nyt.
  • Du er effektiv og god til at holde overblikket, også når du har gange i mange opgaver.
  • Du arbejder selvstændigt, er god til at samarbejde og synes det er spændende at indgå i tværgående sammenhænge. 
  • Du tænker i helheder og inddrager andre fagområder, når det er nødvendigt.
  • Du er engageret, ansvarlig og ikke bange for at træffe beslutninger.
  • Du ønsker at præge os med din personlighed, dit engagement og dit gode humør.
Vi tilbyder

Trafik og Natur er en spændende afdeling i løbende udvikling og med plads til dine initiativer og gode løsninger. Vi har et stærkt fagligt fællesskab og er en afdeling med gode muligheder for sparring. 

Vi tilbyder et alsidigt arbejde i et uformelt miljø med gode muligheder for at skabe en god balance mellem arbejde og privatliv. 

Stillingen er på fuld tid – med en arbejdsuge på 37 timer med flextid og mulighed for hjemmearbejde. Ansættelsesstedet er på Rådhuset i Frederiksværk, hvor der er kantine og motionsrum.

I Trafik og Natur lægger vi stor vægt på at finde de gode løsninger sammen også på tværs af afdelinger, mens alle har ansvar for egne opgaver. Derudover har vi et godt og givende arbejdsmiljø med plads til grin, faglig udvikling og en hverdag i trivsel. 

Trafik og Natur består af 16 ansatte, som varetager kommunens opgaver på natur-, vandløbs-, og vejområdet. Teamet løser en lang række opgaver inden for drift, anlæg, trafikplanlægning og trafiksikkerhed, gravearbejde og tilsyn samt myndighedsbehandling inden for vejlovene. Derudover arbejder vi meget på tværs af afdelingerne om de tværfaglige projekter. Vi samarbejder også med eksterne interessenter, rådgivere, entreprenører og andre myndigheder.

Løn- og ansættelsesvilkår

Aflønning vil ske efter gældende overenskomst samt principperne for Ny Løn. 

Tiltrædelse den 1. juni. 

Om processen

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte vejingeniør Stine Høier på tlf. 29 47 95 93 eller konstitueret afdelingsleder Pia Weirum på tlf. 51 67 54 00. 

Ansøgning og CV med relevante bilag skal være os i hænde senest onsdag den 17. april. 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 17. 

Om Halsnæs Kommune

Halsnæs er en levende kommune med stærke lokale identiteter og med hovedstaden inden for rækkevidde. Her lever vi tæt på natur, hav og fjord, som giver mulighed for aktive oplevelser for borgere, besøgende og ansatte.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i bevægelse. Vores tre værdier: redelighed, mulighed og helhed er vores fundament. I Halsnæs Kommune får du cirka 3.000 kollegaer fordelt over hele kommunen. Vi har en ambition om, at Halsnæs Kommune skal være et sted, du gerne vil arbejde – uanset hvilken faglighed, du kommer med. Vi sætter barren højt og gør os hver dag umage med at skabe de bedste forudsætninger for, at medarbejderne trives og leverer service og velfærd af høj kvalitet.

Du kan læse mere om Halsnæs Kommune på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn-profil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Halsnæs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Halsnæs Kommune, Rådhuspladsen, 1, 3300 Frederiksværk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019980

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet